Pages

Saturday, 10 September 2011

Sebarkan

sedarkah anda bahawa komputer dan dekstop yang anda guna kan ini mempunyai lambang israel.tentu ada ramai saudara Islam kita yang tidak mengetahui tentang hal ini.untuk mencari lambang ini anda perlulah:-

1-buka My computer
2-buka Local Disc C
3-buka Program File
4-buka Microsoft Office
5-buka MEDIA
6-buka CAGCAT10
7-buka
8-akhir sekali cari  file yang bernama J0285926

Atau dengan cara yang lebih mudah anda hanya mencari di bahagian search dan menaip J0285926
setelah anda menjumpai file ini, anda akan dapat melihat gambar lilin dan lambang israel di bahagian belakangnya

sebarkan hal ini kepada saudara Islam kita yang lain.

Thursday, 8 September 2011

Bubur

Sapasini peminat justin bieber angkat tangan!!!aq rasa ramai gak orang yang minat mamat nit oi x???untuk makluman anda sekalian, dya sekarang sudah membuat bisness di bazar Ramadhan. Kalau hampa semua x caya hampa tengok gambaq bawah ni


lokasi dia jual bubur ni aq x tau kat mana tapi yg pasti dya telah menjual bubur ni di Negara Malaysia

MALAYSIA BOLEH!!!!


Sunday, 4 September 2011

Kerana terlalu terikut-ikut dengan kl-gangster



Mak : aiman ! Diam la . Adek tengah tido nie !
Aiman : lu kasi gua mati dulu lah bru gua diam !
Ayah : aiman ! Nie mak kamu tau tak !
Aiman : sekarang gua x kira lu abg long ka , lu ayahda ka , ni kl gua pegang !

Aiman : mainan ni abang punya lah , bak sini mainan abang !
adik : abang x abang ! sape kacau aku pecah !



kl-gangster telah menarik ramai peminat sama seperti Aiman. Ayat2x kl-gangster sering digunakan dalam pertuturan budak ini (termasuklah aq ki..ki..ki..)

Lawan ngan Che-gu




Murid : Selamat pagi, cikgu.

Cikgu : (Menengking) Mengapa selamat pagi sahaja? Petang dan malam awak doakan saya tak selamat?

Murid : Selamat pagi, petang dan malam cikgu!

Cikgu : Panjang sangat! Tak pernah dibuat oleh orang! Kata selamat sejahtera! Senang dan penuh bermakna. Lagipun ucapan ini meliputi semua masa dan keadaan.

Murid : Selamat sejahtera cikgu!

Cikgu : Sama-sama, duduk! Dengar sini baik-baik. Hari ini cikgu nak uji kamu semua tentang perkataan berlawan. Bila cikgu sebutkan perkataannya, kamu semua mesti menjawab dengan cepat, lawan bagi perkataan - perkataan itu, faham?

Murid : Faham, cikgu!

Cikgu : Saya tak mahu ada apa-apa gangguan.

Murid : (senyap)

Cikgu : Pandai!

Murid : Bodoh!

Cikgu : Tinggi!

Murid : Rendah!

Cikgu : Jauh!

Murid : Dekat!

Cikgu : Keadilan!

Murid : UMNO!

Cikgu : Salah!

Murid : Betul!

Cikgu : Bodoh!

Murid : Pandai!

Cikgu : Bukan!

Murid : Ya!

Cikgu : Oh Tuhan!

Murid : Oh Hamba!

Cikgu : Dengar ini!

Murid : Dengar itu!

Cikgu : Diam!

Murid : Bising!

Cikgu : Itu bukan pertanyaan, bodoh!

Murid : Ini ialah jawapan, pandai!

Cikgu : Mati aku!

Murid : Hidup kami!

Cikgu : Rotan baru tau!

Murid : Akar lama tak tau!

Cikgu : Malas aku ajar kamu!

Murid : Rajin kami belajar cikgu!

Cikgu : Kamu gila!

Murid : Kami siuman!

Cikgu : Cukup! Cukup!

Murid : Kurang! Kurang!

Cikgu : Sudah! Sudah!

Murid : Belum! Belum!

Cikgu : Mengapa kamu semua bodoh sangat?

Murid : Sebab saya seorang pandai!

Cikgu : Oh! Melawan!

Murid : Oh! Mengalah!

Cikgu : Kurang ajar!

Murid : Cukup ajar!

Cikgu : Habis aku!

Murid : Kekal kami!

Cikgu : O.K. Pelajaran sudah habis!

Murid : K.O. Pelajaran belum bermula!

Cikgu : Sudah, bodoh!

Murid : Belum, pandai!

Cikgu : Berdiri!

Murid : Duduk!

Cikgu : Saya kata UMNO salah!

Murid : Kami dengar KeADILan betul!

Cikgu : Bangang kamu ni!

Murid : Cerdik kami tu!

Cikgu : Rosak!

Murid : Baik!

Cikgu : Kamu semua ditahan tengah hari ini!

Murid : Dilepaskan tengah malam itu!

Cikgu : (Senyap dan mengambil buku-bukunya keluar)

Punca masalah soaial kanak kanak dari kecil

nak tau x pasai apa sekarang masalah sosial di kalangan kanak-kanak makin menjadi2x??
Nak bukti!! tengok bawah ni


Tarzan hidup separuh bogel..
Cinderella balik lewat malam..
Pinocchio menipu manjang..
Aladdin suka mencuri..
Batman memandu 320 km/j..
Superman pakai underwear kat luar..
Sleeping Beauty pemalas asyik tidur..
Snow White tinggal serumah dgn 7 lelaki..
Mcm mana budak2 sekarang tak terpengaruh dgn perbuatan2 tak bermoral macam ni...ish



So, pasni janganlah bagi budak2x baca buku2x & citer ini kerana ia langsong x memberi faedah kepada anak2x@adik2x anda yang masih kecil!!

rokok

Merokok adalah senjata Yahudi yg plg berjaya,nak tahu knapew ?
sbbnyer :

Mana ada org hisap rokok bermula dgn BISMILLAH..
Mana ada slps abis merokok ucap ALHAMDULILLAH..

- Menyalakan api adalah kesukaan syaitan.
- Meletakkan jari di mulut adalah amalan Yahudi.
- Mengepit 2 jari pd rokok adalah perlambangan salib.

SAUDARA2ku SEKALIAN....BERHENTILAH MEROKOK :
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...