Pages

Wednesday, 14 December 2011

Jumpa Doktor

Seorang gadis berusia 20-an menemui seorang doktor pakar jiwa.......


Gadis : "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu..."


Doktor : "Hmm. panggilan itu memang hinaan yang agak melampaui batas untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya sedemikian. Ceritakanlah kepada saya agar saya dapat membantu.."


Gadis : "Ya memang ada, pada suatu malam kami berdua-duaan dalam kereta di tepi pantai. Dia pegang tangan saya."


Doktor : "Dia pegang tangan kamu seperti ini?" Dr tersebut memberi contoh.


Gadis : "Ya. seperti yang doktor lakukan"


Doktor : "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya dia tidak mahu berpisah dengan kamu..."


Gadis : "Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk bahu saya......"


Doktor : "Dia lakukan seperti inikah?"


Gadis : "Ya.. seperti inilah dia peluk saya doktor.."


Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mahu sentiasa berdampingan dengan kamu" kata Dr itu lagi.


Gadis : "Kemudian dia cium saya."


Doktor : "Dia cium kamu seperti ini ?"


Gadis : "Ya. Ciumannya sama seperti yang doktor lakukan."


Doktor : "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?"


Gadis : "Kemudian dia memasukkan tangannya ke dalam baju saya dan meraba-raba saya doktor.."


Doktor : "Dia lakukan seperti ini kah?"


Gadis : "Ya, seperti yang doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ."


Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mahu membelai diri kamu.."


Gadis : "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.."


Doktor : "Adakah kamu membantah tindakannya? "


Gadis : "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.."


Doktor : "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?"


Gadis : "Ya, sampai saya telanjang bulat seperti ini doktor...."


Doktor : "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememang ingin mengenali diri kamu sepenuhnya"


Gadis : "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seksual dengan saya ..."


(selepas seketika.... )


Doktor : "Dia lakukan seperti yang kita lakukan seperti tadi kah?"


Gadis : "Ya. Memang itulah yang dia lakukan ketika itu"


Doktor : "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya dia memerlukan kamu kan!?"


Gadis : "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia ada HIV positif"


Doktor : "HAH?? DIA..MEMANG ... BANGSAT!!.. BANGSAAA TTT!!!!.. LELAKI BAAANGSAAAAAAAAT TTTTT!!!!!!!!....

Friday, 9 December 2011

Bila kita jadi............

Bila kita jadi jahat, ORANG BENCI
Bila jadi baik, ORANG MELUAT
Bila kita ikut suruhan agama, ada orang kata kita BERLAGAK ALIM
Bila kita langgar suruhan agama, ada orang kata "ASTAGHFIRULLAH.. APA LAH NAK JADI.. NAK KIAMAT KOT?"
Bila kita ikut peraturan, ada orang kata kita SKEMA
Bila kita langgar peraturan, ada orang kata kita ni macam TAKDE MASA DEPAN
Bila kita tegur dengan baik, ada orang kata kita ni BAJET BAGUS
Bila kita tegur dengan kasar, ada orang kata kita ni KURANG AJAR
Bila kita pakai sopan-sopan, ada orang kata kita ni 'KAMPONG GILERR'
Bila kita pakai 'dedah sana-sini' ada orang kata kita ni TAKDE HARGA DIRI sebab tayang free
Bila kita bagi nasihat, ada orang kata "JANGAN SIBUK JAGA TEPI KAIN ORANG, BOLEH?!"
Bila kita sindir-menyindir, ada orang kata "TAK RETI BAGI NASIHAT LEKLOK?"
Bila kita tolong buat kerja, ada orang kata "YANG SEBOK SANGAT NAK TOLONG BUAT KEJE ORANG LAIN NI WATPE!?"
Bila kita tak tolong apa-apa, ada orang kata "APSAL PEMALAS SANGAT NI? NAK TOLONG PON SUSAH?"


*selalu jd camnie kan ? haha

Thursday, 1 December 2011

Akibat hilang pen



hilang pen - tak boleh bwat keje skolah

tak buat keje skolah - tak pandai

tak pandai - gagal SPM

gagal SPM - tak dapat masuk U

tak dpt Masuk U - takde ijazah

takde ijazah - tak boleh dpt keje

tak dapat keje - takde duit

takde duit - kusut masai

kusut masai - tak hensem

tak hensem - takde awek

tak ade awek - tak boleh kawin

takleh kawin - takde anak

takde anak - lonely

lonely - tertekan

tertekan - bunuh diri

#WARNING# - jangan hilang Pen!!

Monday, 28 November 2011

IMEI [International Mobile Equipment Identity]

Untuk mengetahui status keaslian buatan telefon bimbit anda
- sila taip *#06#
- akan keluar IMEI [International Mobile Equipment Identity]
- semak nombor IMEI telefon anda di kedudukan 7 dan 8
... Contoh : 358671017470473
... Kedudukan ke 7 dan 8 ialah 01


02 atau 20 : dari China = KUALITI RENDAH
08 atau 80: dari Germany = KUALITI SEDERHANA
01 atau 10: dari Finland = TERBAIK
00 atau 03 atau 04: dari kilang asal = SANGAT TERBAIK
13 : dari Azerbaijan = SANGAT KURANG KUALITI & MERBAHAYA

Wednesday, 16 November 2011

Memang terbaik lah aq suka gila

‎696666999999666999999666666966666966666696666666669666696666696 
696669999999969999999966669696666966666696666666696966696666696 
696666999999999999999666696669666966666696666666966696699999996 
696666669999999999996666966666966966666696666669666669696666696 
696666666699999999666666999999966966666696666669999999696666696 
696666666666999966666666966666966966666696666669666669696666696 
696666666666699666666666966666966999999699999969666669696666696

1. highlight ayat di ats
2.CTRL+F
3. TEkan 9

Tuesday, 15 November 2011

Fakta sebenar tentang laki-laki...

• 99.9% lelaki amat pandai masak kari…..tapi megi kari saja la.

• Lelaki kadang2 memang suka memasak….tapi amat malas nak
basuh periuk belanga serta pinggan mangkuk…

• Apabila lelaki memasak umpama sedang bertukang umah… bukan
main bising lagi.

• Adalah kebiasaan lelaki memasak tanpa memakai baju…pastu,
sambil isap rokok plak…

• Menu utama masakan lelaki adalah telur goreng, sardin, telur
goreng dan juga meggi. Tak ketinggalan jugak kicap masin…

• Jika seorang lelaki yg rajin memasak, anda akan dapati gas
masakan akan cepat habis, kerana lelaki memasak selalunya guna
api yg kuat…cepat sikit masak.

• Keadaan dapur rumah orang lelaki yang bersepah sepah adalah
satu pemandangan biasa yang mempunyai nilai artistiknya yang
tersendiri…

• Dan lelaki tidak akan merungut sekiranya masakan itu dimasak
oleh seorang lelaki..tetapi peng’komplen’ nombor satu jika
makanan itu di masak oleh wanita..

Antara sebab sebab lelaki memasak:
• Malas nak pegi kedai
• Hampir hampir pokai
• Nak menghabiskan stock makanan yang dah nak expired
• Mental theraphy
• Konon konon nak practice…nanti buleh amik hati pasangan
• Buang tebiat…

Thursday, 10 November 2011

Undang-undang yang mungkin korang akan fikir ini tak masuk akal...


Banyak perkara yang agak pelik berlaku di alam nyata. Bunyi macam mengarut, tetapi itulah kenyataan..





THAILAND :
* Dilarang keluar rumah tanpa memakai seluar dalam.


SWISS :
* Dilarang berkebun di hari minggu.


SWEDIA :
* Dilarang mengecat rumah tanpa izin daripada kerajaan dan harus menggunakan cat yang sudah mendapat sertifikasi dari mereka.


KOREA SELATAN :
* Polis wajib melaporkan jumlah wang rasuah yang mereka terima daripada para pemandu yang ditahan.


SINGAPURA :
* Dilarang berjalan (bogel)
* Tidak flush jamban setelah buang air di toilet, dikenakan denda.


UNITED KINGDOM :
* Dilarang menjual sayuran di hari minggu .
* Wanita dilarang makan coklat di tempat umum.


MEXICO :
* Wanita yang bekerja dilarang mengenakan pakaian seksi yang dapat memprovokasi rakan kerja selama jam kerja.
* Dilarang memaki di tempat umum.


AUSTRALIA :
* Dilarang mengangkat telepon pada deringan pertama.
* Dilarang mengenakan spenda Hot Pink di hari minggu.


YUNANI :
* Dilarang mengenakan topi di stadium, kerana dapat mengganggu pandangan orang lain.


KANADA :
* Dilarang menempel plaster luka di tempat umum.
* Dilarang menyirami tananam di kebun waktu sedang hujan.
* Dilarang memanjat pokok.


PERANCIS :
* Dilarang berciuman di keretapi bawah tanah.


ISRAEL :
* Dilarang memelihara **** di Israel . Orang yang melakukannya akan ditembak mati.


AMERIKA


ARIZONA :
* Dilarang memandu tanpa kasut.
* Dilarang bermain domino di hari Minggu.
* Dilarang memakai kumis palsu di gereja.
* Hukuman mati dikena bagi sesiapapun yang menaburkan garam di atas rel kereta api.
* Dilarang memandu dengan mata tertutup.


ALASKA :
* Dilarang mengambil gambar beruang yang sedang tidur.
* Dilarang memberi minum bir pada rusa.
* Dilarang berjalan-jalan sambil membawa busur dan anak panah.


ARKANSAS :
* Suami diizinkan memukul isterinya, tapi tidak boleh lebih dari 1 kali sebulan.
* Dilarang memelihara buaya di dalam bathtub.
* Wanita yang saling menggoda di tepi jalan, akan dikenakan 30 hari penjara.
* Dilarang membawa lembu berjalan-jalan di jalan utama di hari Minggu.


CALIFORNIA :
* Binatang peliharaan dilarang dibiarkan berhubungan seks di sekitar lokasi sekolah, taman, dan tempat ibadah.


COLORADO :
* Dilarang berdebat dengan polis, kecuali kenderaan anda ditahan olehnya.


CONNECTICUT :
* Dilarang mencium isterinya di hari minggu.


FLORIDA :
* Dilarang bernyanyi di depan umum sambil mengenakan pakaian renang.
* Dilarang kentut di tempat umum setelah pukul 6 .
* Dilarang memecahkan piring dan gelas lebih dari 3 buah sehari.




WASHINGTON :
* Dilarang menyusui anak di tempat awam.


MALAYSIA :
* Motosikal wajib memasang lampu pada waktu siang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...